Header Ads

Seo Services

WhatsApp’da En Fazla Kimle Görüştüğümü Nasıl Öğrenirim



WhatsApp’da En Fazla Kimle Görüştüğümü En Fazla  Kimle Vakit Geçirdiğimi Nasıl Öğrenebilirim?

WhatsApp en çok kullandığımız anlık mesajlaşma programlarından biri olmakla beraber ülkemizde sıklıkla başvurduğumuz programların en tepesindedir desek yanlış tanımlamış olmayız. Öyle ki anlık mesajlaşmanın dışında medya dosyaları paylaşımı, gruplar, görüntülü sohbet hatta iş dünyası için telekonferans bile mümkün olan bir yazılımsal ortamdır Whatsapp. Tabi en çok kullandığımız programlardan birisi olması yanında bu anlık mesajlaşma programında en çok kiminle yazışıyoruz sorusu da en başlarda yer almakta. Bunu öğrenmek için WhatsApp dışında programlara ihtiyaç duymadan öğrenmenin basit ve detaylı bir yöntemi de mevcut. Adım adım yaparak En Fazla Kimle Görüşüyorsun öğrenelim.

Android işletim sistemi için öncelikle WhatsApp uygulamasını açıyoruz ve uygulamayı açtıktan sonra sağ üst köşede bulunan 3 noktaya dokunuyoruz ve Ayarlar sekmesine gelerek açılan sekmede Veri ve depolama kullanımı seçeneğini dokunuyoruz. Açılan sayfada Depolama kullanımı seçeneğine dokunuyoruz. Burada WhatsApp ile en fazla kimle mesajlaşmışız veri kullanımına göre en tepede yer almaktadır. Bu mesajlaşmaların üzerinde tıklayarak detaylı incelemelerde de bulunabilirsiniz.

IOS işletim sistemi için ise android işletim sistemi için bahsettiğimiz 3 nokta işareti olmadığı için tüm işlemlerimizi AYARLAR kısmından hallediyoruz. Yukarıda bahsettiklerimizin aynısını adım adım yaparak da aynı sonuçlara ulaşabiliyoruz.

Evet işte bu kadar kullanışlı basit işlemlerle başka programlara ihtiyaç duymadan istediğimiz detaylara kolaylıkla ulaşabiliyoruz.

Teknoloji hayatımızın çok içerisinde olmasına rağmen gerçek iletişim teknolojinin dışında elbette. Ulaştığımız verileri dikkate alarak teknoloji kullanımını hayatımızdan biraz da olsa çıkarabilmemiz dileğiyle.


Hiç yorum yok