Header Ads

Seo Services

InstamUp İle İnstagram Organik Takipçi Kazanma Nasıl Yapılır



Bu yazıda sizlere çok çok hatta çoook güzel bir instagram etkileşim programından daha doğrusu bir web sayfasından bahsedeceğim. 

Bu web sayfasının linki şudur> INSTAMUP.COM 

Peki bu sistem ile neler yapabiliyoruz. Ne işe yarayacak, ne gibi avantaj sağlayacak, ücretli mi, güvenli mi, ben kullanmalı mıyım, neden tercih etmeliyim ve benzeri bir çok soruya yanıt alacaksınız. 

InstamUp İle İnstagram Organik Takipçi Kazanma ve Organik Etkileşimler Nasıl Yapılıyor ?

Şöyle başlayalım. Ben bu uygulama ile nasıl tanıştım. (Uygulama derken herhangi bir cep telefonu Application (App) değil, güzel hazırlanmış bir etkileşim sistemi bu uygulamamız. ) İnternette gezinirken, Youtube'a,  oradan da sıkça takip ettiğim kanallara göz atarken abone olduğum ENES USTA isimli bir arkadaşımızın son eklediği bir videoda karşıma çıktı. Ve sonuna kadar 3-5 defa izleyip bilgi sahibi olmaya çalıştım. Daha sonrasında bu linkten üye olarak hesabımı bağladım. 

Nasıl oldu peki bu iş. Bu sistem sizlere deneme için 5 gün boyunca sadece tek hesap için sınırsız bir deneme hesabı açma imkanı sağlıyor ve deneyerek ücretli versiyonuna geçip geçmemek için size düşünme zamanı tanıyor aslına bakarsanız.

Ben de 5 gün boyunca deneyip çok memnun kaldım ve aradan 1 hafta gibi bir süre geçtikten sonra ücretini ödeyerek en büyük paketten edindim. Bu pakette 5 hesap için üyelikleriniz üzerinde Instagram etkileşimleri sağlayabiliyorsunuz. Bende 3 farklı instagram hesabı var ve bunlar ben sistemin başında olmasam dahi sorunsuz bir şekilde işlemlerine devam ediyor. 

135 TL olan en büyük paketi tercih ettim. Bu paket ile 2 ay boyunca 5 hesap için etkileşimler alıyorsunuz. Kafamda bir takipçi sayısı var, eğer ki bu sayıya ulaşırsam aynı paketten tekrar alacağım ve sistemde kalacağım. 

Peki bu sistem ile neler yapılabiliyor. Şunu da eklemek gerekirse sistem sürekli yeni yeni eklemelerle geliştiriliyor. Bu kullanıcılara gayet iyi opsiyonlar sağlıyor. Bu sistemle;

  • Beğeniler yapabiliyorsunuz
  • Takip edebiliyorsunuz
  • Takipten çıkabiliyorsunuz
  • Hem beğeni hem takip işlemini aynı anda yapabiliyorsunuz
  • Yorumlar yapabiliyorsunuz
  • Direkt yani DM atabiliyorsunuz.
  • Liste oluşturarak otomatik DM hazır mesajları atabiliyorsunuz.
  • Zamanlanmış Otomatik paylaşımlar yapabiliyorsunuz.
  • Beyaz listeler oluşturabiliyorsunuz
  • Kara listeler oluşturabiliyorsunuz
  • Akıllı görevler oluşturup limitlere bağlı kalarak hesabınızın bloke olmamasını ve kısıtlanmamasını sağlıyorsunuz. 
  • Etiketlere, coğrafi konuma, bir instagram hesabına, bir kullanıcı listesine işlem yapılacak kaynakları belirtebiliyorsunuz
  • Filtre oluşturarak içerisinde tutacağınız yada dışında bırakabileceğiniz kriterler ekliyorsunuz. Örneğin 50 gün önce paylaşım yapanlar. Cinsiyeti Kadın olanlar. Hesabı gizli olanlar vs.
  • Ve işlem limitleri koyabiliyorsunuz. Örneğin kaç kişi, kaç beğeni, ne kadar hızlı, kullanıcı sayısı belli sayıdan yukarı yada aşağıda olanlar vs.
Evet bunların hepsini yapabiliyorsunuz. Siz uyurken, çalışırken ya da herhangi bir uğraş ile meşgul olurken sistem sizin yerinize bu işi yapıyor ve şu ana kadar kullandığım, muhatap olduğum sistemler içinden en iyisi bu ve büyük bir iştahla kullanıyorum. 

Bunlardan en avantajlısı ise AKILLI MOD. Akıllı mod sayesinde hesabınızı güvenli tutmakla birlikte verdiğiniz limitlere ulaşınca görevin durmasını sağlayabiliyorsunuz.

Sistem Ukrayna merkezli bir sistem olabilir. Konuma göre kriter belirlemek istediğimizde default olarak Kiev çıktığı için böyle söylüyorum. Herhangi bir bilgiye sahip değilim.

Kullanmanızı tavsiye ederim eğer ki böyle bir arayış içerisinde iseniz. Gayet hoş ve güvenilir bir sistem gibi duruyor. Kişisel hesabım hariç hesaplarımda kullanıyorum. Güzel dönütler aldım. İstatistik kısmında takip ediyorum. Kullandıkça ve kullandıkça yeni özellikler keşfediyorsunuz.

Peki kendimce yöntemlerim var mı? Evet var. Hesapların güvende kalması için uçuk limitler koyarak gayri ciddi davranmıyor ve görev devam ederken bazen  1 gün gibi bir askıya alma işlemi yaparak işlemlerimi duraklatıyorum. Instagram bu ne yapacağı belli olmaz. Ardından takip işlemleri yaptığım kişileri ertesi gün takipten çıkarma gibi işlere girmiyorum en az 1 hafta gibi bir süre sonra tekrardan takipten otomatik olarak çıkarma yoluna gidiyorum. Peki bu 1 hafta içinde ne yapıyorum. Kısa aralıklarla beğeni ya da otomatik yorum atma gibi işlemleri düşük hız kullanarak yapıyorum. Bunlar da benim limit ve hesap etkileşimi güvenliği önlemlerim. Tavsiye ederim.

Peki yaptığım bir hatam var mı? Evet o da var. Yeni bir eposta hesabı ile yeni bir Instagram hesabı açtım. Sadece 1 tane paylaşım yaparak, bu hesabı da InstamUp ile değerlendirmek istedim ve malum sonuç. Hesap yeni olduğu, paylaşım az olduğu ve birden yüklendiğim için hesap kapandı. Buna da dikkat etmenizi şiddetle tavsiye ederim.

Bana soracağınız sorular varsa birebir bilgi almak isterseniz şu "instagram" hesabımdan ulaşabilir DM yoluyla iletişim sağlayabilirsiniz. Seve seve yardımda bulunurum.

Bu sistemden herhangi bir gelirim, referans linkim, herhangi bir bağım yada kişisel ilişkim yoktur. Sadece güzel çalışan bir sistem hakkında bilgilendirici bir teknoloji blogu yazmak istedim. Eğer ki kullanırsanız gayet memnun kalacağınızdan eminim. Diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle. Benzer yazıları buraya koyuyorum. Dilerseniz okuyup bilgi sahibi olabilirsiniz.


KONU HAKKINDA BENZER YAZILAR




1 yorum

Adsız dedi ki...


Teşekkürler! Harika program! Tavsiye ediyorum gerçekten!